Forum www.gwardiakas.fora.pl Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Miński Kocioł 2012 14-15.2012

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.gwardiakas.fora.pl Strona Główna -> Spotkania - informacja dla niezalogowanych
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 22:55, 12 Kwi 2012 Temat postu: Miński Kocioł 2012 14-15.2012



Zapraszamy wszystkich chętnych na wyjazdową strzelankę festiwal do MIŃSKA BIAŁORUSKIEGO

Impreza planowana na 3 dni
Przybliżone koszty:
około 220 km x 0.10 L x 6 =132 PLN paliwo polskie
800 km x0.10 L x 4 = 320 PLN paliwo białoruś
------------------------------------------------------------
452:4 osóby = 113 PLN transport na osobę w przybliżeniu 113 PLN
koszty wpisowego = 15 USD 48 PLN
wiza grupowa 10 EUR około 42 PLN

TAK WIĘC WYCHODZI OKOŁO 203 PLN NA CAŁĄ IMPREZĘ

W tym roku nie ma żarełka ale kupimy wszystko co trzeba na Komarowskim Rynku w Mińsku-ceny jak u nas.

Ekipa Watersa z Krakowa zadeklarowała możliwość bezpłatnego użyczenia busa od jego firmy (DVD KLIMA i wszystkie bajery) na 22-23 osoby plus przyczepa na szpej i ciuchy.
Z Krakowa będzie około 8 osób.Autko to Mercedes Sprinter 515.Nie znam ceny za transport busem.Narazie zostawiłem koszty na prywatny samochód
Gra odbędzie się na umocnieniach Lini Stalina 14-15.07 - Link do mapy [link widoczny dla zalogowanych]

namiar na google : 54.055408,27.293876

W grze wezmie udział kilka czołgów, transportery BRDM, działa przeciwlotnicze , quady wojskowe, artyleria dalekiego zasięgu- ostrzał amunicją hukową przy synchronizacji pirotechniki naziemnej symulującej ostrzał.

Tu kilka fot z linii Stalina
[link widoczny dla zalogowanych] ... C&start=25

Potrzebne paszport i dane personalne do zaproszenia z ,,Республиканского спортивного общественного объединения «Страйкбол»,,


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 19:18, 22 Kwi 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 19:16, 22 Kwi 2012 Temat postu:



SCENARIUSZ I PLAN GRY +KOSZTY POPRAWIONE W PIERWSZYM POŚCIE
9 Zlot organizowany jest przez republikański sportowy związek Airsoft

Podłoże historyczne:
Amerykańskie wojska rozpoczęły operacje w Afganistanie przeciwko Talibom w prowincji Galmand –poinformowali w TV CNN wczesnym rankiem w czwartek 2 czerwca wysocy rangą przedstawiciele Pentagonu.
W operacji Handar w tłumaczeniu CIOS MIECZA zaangażowanych jest około 4 tys marins i 650 członków armii Afganistanu i policjantów.

MIŃSKI KOCIOŁ –OPERACJA HANDAR ( Cios Miecza)

Data 14-15.07
Miejsce: LINIA STALINA
Plan gry:
Przyjazd uczestników 13.07 lub 14.07 rano
Rejestracja 14.07 do godziny 11.00
Oficjalne otwarcie zlotu 11.00-11.30
Początek gry 12.00 gra będzie przebiegać w 4 etapach 12.00-14.00 zdobywanie lotniska,
14.30-18.00 bój o Kiszłak
Faza nocna 20.00-04.00
09.00 -11.00 jeśli jeszcze będą chetni

Wpisowe

Na poligonie 25 USD
Weterani 20 USD
Panie 15 USD
Goście z zagranicy 15 USD
Obecnośc na terenie kompleksu Linii Stalina wymagać będzie przepustki wydanej przez organizatora
Zapewnione są następujące usługi:
Wynajęcie i przygotowanie poligonu
Wynajem techniki wojskowej
Wybudowanie obozu
Namioty wojskowe
Energia
Toalety Toy toy
Na terenie działa restauracja kawiarnia od 10.00 do 17.00

Scenariusz :
Walczące strony:
1. Wojska NATO (ISAF) kolor flag i oznaczeń -niebieski
2. Talibowie-Duszmani kolor flag i oznaczeń –zielony
Stosunek sił:
-30% NATO ,armia afgańska + 20%korpus ekspedycyjny marins
-50% Talibowie –Duszmani
Przed grą każda ze stron wyznacza dowódców i pośredników.Dowódca przyjmuje wszystkie meldunki z pola walki i wyznacza dodatkowe zadania i koordynuje działania swojej grupy.
W przypadku trafienia dowódca schodzi do respa.Wszyscy gracze będą podzieleni na pododdziały i przypisani do nich do końca gry.
POŚREDNIK- posiada dwie czerwone opaski na obu rękach.Przekazuje informacje do dowódcy i koordynuje działania stron oraz sprawdza przestrzeganie reguł i bezpieczeństwa.
Strzelanie do pośrednika zakazane.

Pojęcia

Odział ekspedycyjny USMC- gracze do oddziału zostają przydzieleni przez dowódcę ,londują jako desant po zniszczeniu ZU 23 Zenitna ustanowka –z ich na nasz to działa przeciwlotnicze (otwarcie czasowego respa dla desantu)

Lotnisko- zmiana flagi na lotnisku jest sygnałem do zakończenia pierwszego etapu gry

ZU-23 Broni pozycji przed atakiem z powietrza-przejęcie przez zmianę koloru flagi
Znakiem przejęcia danego obiektu jest zmiana flagi i zapis w dzienniku pod flagą godziny przejęcia.

W każdym punkcie oporu są po dwie flagi można je opuszczać lub podnosić nie dozwolone jest zabieranie flag lub ich chowanie.

Pola minowe- ogrodzone taśmą z napisem miny-po wejściu na pole minowe gracz uznawany jest za martwego i schodzi do respa.

Skrytka –zakopana skrzynia w promieniu 1 m od flagi

Wyjściowe położenie stron I ETAP GRY:
Talikowie-obrona umocnionych pozycji w rejonie lotniska
Wojska NATO-przeprowadzają natarcie w celu zajęcia umocnionego rejonu lotniska
Grupa ekspedycyjna USMC-wykonują desant po likwidacji ZU-23 na tyły wroga

Pole gry LOTNISKO 200x500 metrów umocnione i z okopami

Wyjściowe położenie stron II ETAP GRY:
Talibowie-Obrona umocnionego punktu Kiszla i zamaskowanej bazy w masywie leśnym
Przeprowadzenie karawany z e skrytek do bazy
Ochrona i zabezpieczenie bezpieczeństwa naczelnikowi organizacji terrorystycznej
Wojak NATO-Prowadzą działania w celu zdobycia KISZLAKU i prowadza poszukiwania składów z bronią

GrupaUSMC –Po desancie w kwadracie A-4 prowadzi działania poszukiwawcze składów z bronią.
Prowadzi poszukiwania w celu przejęcia naczelnika organizacji terrorystycznej.

Plac gry 200x200 metrów z przylegającym lasem

Łaczność
Dla dowódców wydane zostaną radiostacje Midland 225(400)

NATO 10
Talikowie 20
NATO zajmuje kanały poniżej 20 Talibowie powyżej 20
Wyjście z respa: Talikowie-co 30 minut każdej godziny NATO -15 b 45 minut każdej godziny lub na polecenie organizatora.

Po otrzymaniu postrzału gracz pozostaje na miejscu przez 5 minut-w tym czasie może mu zostać udzielona pomoc przez sanitariusza i wtedy z bandażem wraca do gry. Po upływie tego czasu gracz uznawany jest za zabitego i idzie do respa.
W przypadku ponownego trafienia z bandażem lub w czasie oczekiwania na sanitariusza gracz uznawany jest za zabitego. Trafionego gracza może opatrzyć sanitariusz drużyny przeciwnej. Wtedy trafia do niewoli może być przesłuchany lub zabity. Wtedy idzie do respa.
Sanitariusze 1 na 7-10 graczy. Sanitariusz po trafieniu może być opatrzony prz3ez innego sanitariusza i traktowany jest jak zwykły gracz. Każdy gracz może mieć nie więcej niż 2 bandaże.

Gracz trafiony/ranny nie strzela i nie przemieszcza się-może mówić. W przypadku zniszczenia transportu, na którym przemieszczali się ranni uznaje się ich za zabitych.
Ranni zobowiązani SA do zostawiania bandaży w respie.

Technika

W czasie gry zostaną użyte środki techniczne –Czołgi
Sprzęt będzie uzyty do przewozu siły żywej rannych i zakładników. Sprzet może być zniszczony miną lub wystrzałem z miotacza granatów w przypadku wybuchu w promieniu 1 m od sprzętu. Siła żywa w zniszczonym sprzęcie uznawana jest za żywą i prowadzi dalej działania jako piechota. Do graczy w sprzęcie i ze sprzętu można strzelać za wyjątkiem kierowcy. Do kierowcy strzelanie jest kategorycznie zabronione.
Sprzęt może zostać przejęty poprzez trafienie w koło gąsienice z granatnika lub przez wybuch miny. Sprzet porusza się po poligonie z podniesionymi flagami stron-Sprzet wypełniający zadania organizatora porusza się z napisem 200.Dopuszcza się przejecie sprzętu jeśli nie ma w nim siły żywej przeciwnika na drodze ustnej komendy do kierowcy,,przejmujemy,,

Wypełnienie zadań

Kontrola nad punktami 1:3 Talibowie:NATO I etap
2:3 Talibowie:NATO II etap
Przejście karawany Talików +30 minut
Zlikwidowanie karawany +20 minut
Zlikwidowanie głownego Taliba +20 min
Kontrola przez wojska NATO kiszlaka przez 10 minut non stop +20 min
Znalezienie skrytek i zawartości przez USMC +20 min
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.gwardiakas.fora.pl Strona Główna -> Spotkania - informacja dla niezalogowanych Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin